حلالم کن...
 
درباره وبلاگ


"مجنون" که شدی،حال مرا میفهمی... "لیلا"ی تمام قصه ها نامردند...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دوستانه ها
. . . . . . . آری که چه بی رحمانه آمده است که بماند برای همیشه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . غم تو در دل من. . . . . . . . . . . .




 

Image result for ‫متن حلالم کن‬‎

حلالم کن اگه من بی تو میمیرم

حلالم کن اگه غمگین و دلگیرم

 

حلالم کن اگه دستاتو کم دارم

حلالم کن اگه یه دنیا غم دارم

 

حلالم کن واسه چشمی که بیداره

حلالم کن واسه قلبی که بیماره

 

حلالم کن اگه دلم گرفتاره

اگه چشمای من بی وقفه میباره

 

حلالم کن اگه بی تو پریشونم

حلالم کن اگه پای تو میمونم

 

حلالم کن اگه بدتر ز مجنونم

حلالم کن اگه داغونه داغونم

................................

 

Image result for ‫متن حلالم کن‬‎

 

حلالم کن اگه روزی ازت قلبت رو دزدیدم

همین دزدی گناهی شد که تاوانش رو پس میدم

 

حلالم کن اگه گفتم چقد غمگین و بی تابم

حلالم کن اگه هرشب دارم با گریه میخوابم

 

حلالم کن که امروزم برات چشمامو تر کردم

اگه تنها دعام اینه به اغوش تو برگردم

 

اگه هر لحظه با یادت دلم دیوونه تر میشه

اگه این زندگی بی تو برام دریای اتیشه

 

حلالم کن اگه گفتم بمون تا آخرش با من

اگه با لحن شیرینت به این رویا زدی دامن

 

حلالم کن اگه عشقت گرفت از من رهاییمو

سرم هرچی که آوردی ندیدی بی وفاییمو

 

اگه میشه حلالم کن که اخلاقت با هام بد شد

که قلبت عشقمو فهمید از این احساس من رد شد

 

عذابم میده این وجدان بیا رحمی به حالم کن

آره من خیلی بد کردم!تو این شبها حلالم کن

....................................................

Image result for ‫متن حلالم کن‬‎

 

اگر گاهی ندانسته به احساس تو خندیدیم

و یا از روی خودخواهی فقط خود را پسندیدم

اگر از دست من در خلوت خود گریه ای کردی

اگر بد کردم و هرگز به روی خود نیاوردی

اگر زخمی چشیدی گاه گاهی از زبان من

اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من

                                        حلالم کن

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 13 بهمن 1395برچسب:, :: 19:10 ::  نويسنده : حمیدرضا زارعی